REKLAMCILIK SINIR TANIMIYOR

İnternet teknolojisinin günden güne gelişmesi reklamcıları da harekete geçirmiş durumda. Az önce bir mail aldım "herşeyi bilen kadın" başlığı altında. Lipton reklamı. Bayıldım!

Bu herşeyi bilen kadın da tabiiki herkesin bildiği bir kadın. Özellikle seçilmiş. Avrupa Yakası'nın "Fatoş'u"Şenay Gürler. Linki tıklıyorsunuz ve Fatoş herzamanki işveli ve cilveli tavırlarıyla karşınıza çıkıyor .Bir masanın başında önünde bir bardak lipton çay sizden aklınızdan bir nesne tutmanızı istiyor ve bu nesneyle ilgili sorular soruyor. Daha sonra bu nesnenin ne olduğunu sorulara verdiğiniz cevaplar doğrultusunda buluyor. Şunu farkettim, Fatoş'un yani herşeyi bilen kadının bulunduğu ortamda bazı nesneler var. Yani farkında olmadan onlardan birini seçme olasılığınız yüksek ve tabii sorulan sorular da ona göre hazırlanmış sanırım.

Maliyetinin televizyona göre daha ucuz olmasından ve etkinliğinin yüksek olması açısından tercih edildiğini düşünüyorum bu reklamların firmalar tarafından. Yaratıcılık da çok önemli bu noktada. Etkinliğinin ise yüksek olduğu kesin. İstedikleri kitleye de kolaylıkla ulaşabiliyorlar.

Bu arada üç soruda bir "çayımdan nefis bir yudum alayım" diyerek canınızın inanılmaz şekilde çay istemesini sağlıyor ve amacına ulaşıyor. Merak edip birkaç defa yapıyorsunuz mutlaka. Sonunda da bardak hediyesi için bilgileriniz alınmak isteniyor. İzlemediyseniz bir tıklayın derim.

www.herseyibilenkadin.com

0 yorum: