Kendi pazarlama tekniklerim :)

Ben de blog projesinin bize çok şey kattığını düşünenlerdenim. Blog yazmaya başladığımdan beri etrafımı çok iyi gözlemler, reklamları çok daha dikkatli izler oldum. Geçen gün boş bi vaktimde ne yapsam diye düşünürken aklıma bir fikir geldi. Son zamanlarda arkadaşlarım eBay,sahibinden.com gibi sitelerde fazlaca vakit geçiriyor, ürün alım-satımı yapıyorlardı ve aramızdaki muhabbetlerde bunlar sıkça geçiyordu. Ben de bugüne dek fazla ilgilenmemiştim bu sitelerle, oturdum ve inceledim .
Bazı ürünleri taa Amerikalardan evimize kadar getirtmenin çok makul fiyata gelebildiğini, bazılarının burdaki fiyatlardan hiçbir farkı olmadığını, bazılarının ise daha pahalıya gelebildiğini gördüm. Ama ürün ağının çok geniş ve görsel olması bizim için çok iyi tabi. Ben de düşündüm şuan için internetten böyle bir ürün alımına ihtiyacım olmadığını farkettim fakat elimde artık hiç kullanmadığım ve değerlendirebileceğim ürünlerimin olduğunu gördüm. Ürünlerimi satışa nasıl koyabileceğimi inceledim çünkü bazı incelikleri ve detayları var. Sitede kendi ürünlerimin aynılarının ne kadar fiyatlara satışa konulduğuna baktım. Ee malum serbest ticaret piyasası... Etrafımızda neler olup bittiğinden haberdar olmamız gerek.. Derken ürünümü en iyi nasıl pazarlayabilirim olayına geldim. Burada devreye sene içinde gördüğüm tüm pazarlama bilgileri girdi :) ve tabiki yaratıcılık, gerçekçilik..
Ürünümü en iyi şekilde pazarladığımı düşünüp sitede satışa koydum ve beklemeye koyuldum. Bana 8 hafta satış süresi verilmişti daha 1. gün teklif gönderenler ve bizzat beni arayanlar oldu bu beni doğal olarak sevindirdi ve istediğim tekliflerle de karşılaşınca ürünümü sattım. Ben de böyle sitelerde bir ürünü ararken karşıma birsürü ilan çıkıyor en dürüst,en gerçekçi yaklaşan benim gözümde daha değerli oluyor. Aynılarını kendim yapmaya çalışıp, başarılı olduğumu gördüğüm için mutluyum. Pazarlamanın önemi burda kendini çok net yansıtıyor..

0 yorum: