Son Olarak Blogg Hakkında :)

Bir kaç cümle etmek isterim bu blogg projesi hakkında. Gerçekten okula geldiğim günden beri en çok severek yaptığım projelerden biri oldu bu proje. Dışarıda dolaşırken sürekli acaba şunu yazsam nasıl olur, şu firmanın pazarlama stratejisi nasıl? İnsanlar şu markaya nasıl yaklaşıyor gibisinden çok fazla düşündüğüm oldu ve bu düşünceleride yazılı olarak elektronik ortama aktarmak şahsen kendi adıma gayet eğlenceli oldu.
Genellikle her blogg bir müddet sonra ölür. Fakat bu bloggun ben devam etmesini isterim. Yine sıkıldıkça veya bir markaya karşı sinirlendiğimizde burada içimizi dökerek rahatlayabiliceğimizi ümit ediyorum. :) Ben bizim grubumuzun yani (Bahar, Nuriye, Berk ve ben) 4 ümüzün bu bloggu devam ettireceğine yürekten inanıyorum.
Son olarakta asıl dönem projemiz hakkında ufak birkaç şey söylemek istiyorum. Her projede olduğu gibi kimi kişiler diğer grup üylerine göre biraz daha fazla çalışmışlardır bu projede de. Projelerin olmazsa olmazıdır bu olay aslında. Okula geldiğim zamandan beri grup çalışmalarında azda çalışılsa, çokta çalışılsa mutlaka herkes ortaya birşeyler koymuştur. Bu projede ilk defa bir grup arkadaşım ortaya hiç birşey koymamıştır. Hadi birşeylere yardımcı olmadın, bari slaytta okunacak yazıyı doğru düzgün oku ve eksiklikleri kapatmaya çalış. Arkadaşımız bunuda yapmamış üstüne "bunuda buraya koymuşlar işte" "bunu ben anlamadım hocam sizde anlamazsınız zaten" gibi laflar ederek beni çileden çıkartmıştır. Herşeyden önce orada herkes bir emek vermiştir, ve herkeste o slaytların neden ve niçin konduğunu bilmektedir. Elbetteki birkaç hatamız olabilir. Eksiğimiz olabilir. Eğer biz grupsak veya bir takımsak, o tahtaya çıktığımızda birşeyleri savunmak için çıkmışızdır. Birşeyleri savunmamak için değil!! Herneyse çok fazla baş ağrıttım zannedersem ama baya doldum. Herkese saygılarımı sunarım. :)

0 yorum: